Geen categorie

Een beetje over mij

Hoi! Ik ben Nicole en ik ben 19 jaar oud. Ik ben op dit moment bezig met een opleiding tot dierenarts assistente en tegelijkertijd leer ik de vakken scheikunde en biologie, waar ik dit jaar examen in ga doen.
Ik houd me vooral bezig met tekenen, schilderen, fotografie en fitness. Verder houd ik van lekker en gezond eten, kleding, dieren (vooral katten!) en reizen.
Deze dingen wil ik graag delen en dat is de reden waarom ik deze blog ben begonnen. 🙂
Ik ga me niet aan een bepaald onderwerp houden, ten eerste omdat ik daar veel te veel hobby’s voor heb en ten tweede omdat ik totáál niet georganiseerd ben. Wat ik ga schrijven is voor mij ook een verrassing!

Geef een reactie

