Geen categorie

Mijn Wish aankopen + review

Meestal ben ik niet zo weg van de goedkope Chinese spulletjes, maar nadat ik in een verveelde bui een beetje zat rond te neuzen op Wish besloot ik toch maar wat te bestellen uit nieuwsgierigheid.

Even een waarschuwing voor de mensen zoals ik: Je ziet al die mooie spulletjes en bijna alles kost tussen de 1 en 5 euro! Ik bestelde eerst drie dingetjes. Daarna meer, en daarna nog maar wat meer. Het is verslavend! Het duurt zó lang tot je spulletjes aankomen, dus in de tussentijd had ik nog maar wat besteld…

Hieronder de spulletjes die ik bestelde, de foto’s zijn linkjes naar het product.


Lime Crime lipstick – Penny

Ik ben echt fan van metallic lipsticks, dus toen ik deze voorbij zag komen ging hij meteen in mijn winkelmandje. Als je de Lime Crime lipsticks kent dan weet je wel hoe onbetaalbaar ze zijn, maar deze was één euro. Ik verwachtte hier dus eigenlijk niks van, behalve dat het een slap aftreksel zou zijn. Een slap aftreksel is het ook zeker wel, maar toch was ik verrast toen ik de lipstick uitprobeerde. Het voelt een beetje als een lippenbalsem. De kleur is niet heel erg duidelijk en ik moest er wel een paar keer overheen gaan voordat de kleur duidelijker werd, maar ik vind het wel een hele mooie kleur. Ook het metallic effect is goed te zien.
Deze lipstick is helaas van de site verwijderd dus heb ik een lipstick opgezocht die hopelijk vergelijkbaar is met deze.


Horloge
  


En weer werd ik verrast! Dit horloge kostte maar één euro en ik had eerlijk gezegd niet eens verwacht dat hij het zou doen, haha. Vaak zie je bij een product hele mooie foto’s en als je hem dan binnenkrijgt heb je iets heel anders. Ik had dus ook verwacht dat dit een plastic-fantastic horloge zou zijn met een sticker als klokje. Hij werkt! Het leren bandje is natuurlijk gewoon goedkoop nepleer en ik kan ook niet zeggen dat hij heel lekker zit maar verder is hij helemaal top! 😀

 

Kristal ketting


Van dit kettinkje had ik wel verwacht dat hij goed zou zijn, want wat kun je nou verpesten aan een ketting? Het touwtje is van (nep)leer en het steentje is obviously geen echte bergkristal, maar hij is wel heel leuk! 🙂

 

Choker en armbandje


Hier kan ik denk ik niet zo veel over vertellen. Ze waren samen één euro (verrassing) en ik denk dat ze bijna iedereen wel passen. Ze zijn net wat anders dan de standaard chokers die volgens mij iedereen nu wel heeft, en ze zijn nog niet kapot dus de kwaliteit zal ook wel oké zijn.

Op de foto hieronder draag ik beide kettinkjes en de Lime Crime lipstick.

 

Colourpop liquid lipstick


Dit is zo’n typisch voorbeeld van een product waar prachtige foto’s bij staan, maar die foto’s zijn niet dat product (?). De foto’s van de lippen die bij deze lipstick stonden zag ik zeker bij nog drie heel andere lipsticks, haha! Natuurlijk zag ik dat later pas, ik was namelijk veel te druk bezig met dertig dagen wachten tot mijn troepje door de brievenbus zou vallen. Toen ik deze lipstick voor het eerst uitprobeerde was ik heel enthousiast want de kleur (die op de foto’s helaas niet goed te zien is) is heel mooi! In het begin is de lipstick heel plakkerig maar zo gauw hij droog is… is hij écht droog. Het voelde alsof ik een (heel mooi gekleurd) laagje lijm op mijn lippen had. Toen ik ging eten gebeurde er iets raars…

Het lukte me niet zo goed om een close-up foto te maken waar je de kleur goed op kunt zien, maar de kleur ziet er op je lippen precies zo uit als in het flesje(?) op de foto hierboven. 
Na het eten heb ik over de afgebrokkelde stukken van mijn lippen maar weer wat nieuwe lipstick gesmeerd en eerlijk is eerlijk, het zag er gewoon weer uit alsof er niks gebeurd was. Als je een lipstick zoekt die heel mooi is, maar die je niet langer dan een kwartier op je lippen wilt hebben dan is dit de perfecte lipstick voor jou! Plakkaatverf zou ook een goede dupe zijn voor deze lipstick.
Ook deze lipstick is verwijderd van de site, maar dat vind ik helemaal niet erg. Als je op de foto klikt ga je naar een vergelijkbaar product. (die hopelijk beter is)

Wat ik vooral leuk vind aan Wish is dat je spulletjes kunt bestellen om te proberen of gewoon uit nieuwsgierigheid, want als het een slecht product is dan heb je er gelukkig niet zo veel geld aan uitgegeven. Van dit artikel komt zeker nog een tweede deel want ik heb nog veel meer spulletjes, haha!

Een gedachte over “Mijn Wish aankopen + review

Geef een reactie

