Geen categorie

Vakantie update + weerbericht

tijd

Eindelijk is het dan zover dat ik kan zeggen dat ik bijna op vakantie ga! In dit artikel schreef ik over de vakantie die ik heb geboekt.

Inmiddels heb ik van srprs.me via de post de kaart gekregen met de vakjes die we open mogen krassen op het vliegveld. Met de nummers die op deze kaart staan kunnen we onze bestemming onthullen. Er zat ook een zwarte envelop bij waarin staat waar we de eerste en de laatste nacht overnachten, en ik moet eerlijk zeggen dat het best moeilijk is om elke keer langs die envelop (en dus de bestemming) te lopen zonder hem open te scheuren! Ook hebben we het weerbericht gekregen op de site, maar daar kunnen we nog niks uit opmaken want het verandert echt een paar keer per dag! Eerst zou het de eerste dag 12 graden worden en de tweede dag 4 graden met storm/sneeuw, de foto hieronder is wat er op dit moment staat. Elke dag komt er een dag met het weerbericht bij, dus het weerbericht van de hele week kunnen we pas vrijdag zien. Ergens heb ik een gevoel dat we in de buurt van Tsjechië, Polen en Slowakije terecht komen, maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten.

weer2

De rugzak van papa die we hier thuis al hadden was echt veel te groot voor een weekje backpacken en ook veel te groot voor de afmetingen die je handbagage mag hebben in het vliegtuig, dus moest ik een nieuwe kopen. Hij zou de volgende dag aankomen, maar vier dagen later was hij er nog steeds niet. Via track&trace kon ik zien dat mijn tas al bij mij thuis was afgeleverd, dus ik raakte al helemaal in de stress. Ik had net overal achteraan gebeld toen er een man aanbelde van een straat verder met een enorme doos onder zijn arm. Hij heeft hetzelfde huisnummer en mijn rugzak was bij hem afgeleverd in plaats van hier, de doos stond al een paar dagen bij hem in de gang maar het leek hem niet zo belangrijk om hem meteen te brengen, haha! Ik heb mijn tas dus nog ruim op tijd en ik heb me weer eens druk gemaakt om niks.

kaarten.jpg

2 gedachten over “Vakantie update + weerbericht

    1. Yess! We hebben zó veel te doen hier, dus ik denk dat ik pas een blogpost ga schrijven als ik weer thuis ben. Ik kan wel verklappen dat het totaal niet de bestemming is die ik verwachtte, haha.
      Heel erg bedankt! x

      Like

Geef een reactie

