Personal

Simpele dingen waar ik vrolijk van word

Dingen als reizen, goede cijfers op school, gezellige dagjes uit of feestjes met vrienden maken mij altijd blij en waarschijnlijk bijna iedereen wel. Maar er zijn ook simpelere dingen waar je gelukkig van kunt worden. Dingen die er vaak zijn, maar gewoon genegeerd worden. Geluk hoeft niet altijd moeilijk zijn om te vinden. ๐Ÿ™‚


Wanneer het zonnetje schijnt
Voor mij is de zon instant happiness. Als ik buiten ben en het zonnetje schijnt, dan voel ik me meteen een stuk gelukkiger. Het maakt niet uit of het zomer is of winter, de zon is altijd fijn!



Dieren
Dieren maken mij altijd vrolijk. Ze hebben geen kwaad in zich en zullen nooit iemand bevooroordelen. Soms als ik me niet zo happy voel dan vind ik het echt heerlijk als รฉรฉn van de katten bij me komt liggen spinnen.




Een leuke outfit
Als je weet dat je er goed uitziet dan voel je je toch ook zo? Als ik een outfit aan heb die ik zelf mooi vind en waar ik me fijn in voel dan word ik daar vrolijk van.

 

Bloemetjes
Ik heb altijd een beetje een hekel gehad aan de winter. Langzaam begin ik het wel iets meer te waarderen maar het is nog steeds mijn minst favoriete seizoen. Wanneer ik (zoals nu) zie dat de eerste krokussen en winterklokjes boven de grond komen, dan weet ik dat de lente eraan komt. ๐Ÿ™‚



Sporten
Na een goede work-out voel ik me altijd energiek en voldaan. Wanneer ik de hele dag een beetje lui ben geweest en op de bank heb gehangen dan vind ik het heerlijk om ’s avonds even naar de sportschool te gaan, te gaan zwemmen of een rondje skeeleren of hardlopen.

Een taak afronden
Ken je dat als je eigenlijk al heel lang iets wil/moet doen, maar dat nog niet hebt gedaan omdat je er tegen opziet? Doe dat gewoon, dan ben je er vanaf en ben je jezelf dankbaar. (Ik spreek uit ervaring, haha)


Wandelen
Ik vind het echt heerlijk om een fijne wandeling te maken. Natuurlijk moet het weer dan wel een beetje meezitten en neem ik mijn camera altijd mee. Vooral wanneer de winter (bah) voorbij is, ga ik het liefst naar buiten om te genieten van het begin van de Lente. Boswandelingen vind ik het mooiste, lekker rustgevend en het ruikt altijd zo lekker daar!


Een opgeruimde kamer
Ik denk (en hoop) dat ik niet de enige ben als ik zeg dat ik wel eens zo veel rommel op spaar op mijn kamer tot het moeilijk is om mijn bed terug te vinden. Wanneer ik mijn kamer dan weer helemaal heb opgeruimd, lekker met een muziekje erbij, dan voel ik me altijd wel weer voldaan. En dan begint de uitdaging weer om het zo lang mogelijk netjes te houden…

2 gedachten over “Simpele dingen waar ik vrolijk van word

  1. Hele herkenbare dingen! ook die van de kamer opruimen, ik doe het zo weinig, maar als ik het doe voel ik me echt goed. Van het zonnetje word ik misschien nog wel het gelukkigste, mooi weer maakt me echt heel blij ๐Ÿ™‚

    Like

Geef een reactie

