Personal·Weekoverzicht 2017

Mijn weekoverzicht 

Zondag was het heerlijk weer en maakte ik samen met mijn vriend een fijne boswandeling.

Ik had eindelijk de perfecte ripped boyfriend jeans gevonden, dus ik kon het niet laten om er een fotootje van te maken 🙂

Maandag kwam mama met deze puzzel aan. De laatste keer dat ik zo’n puzzel heb gemaakt was volgens mij in groep 4 van de basisschool en ik kon écht niet wachten om deze te maken, haha! Hier ben ik wel eventjes mee bezig geweest trouwens.

‘S middags een peel-off maskertje. Ik houd eigenlijk helemaal niet zo van peel-off maskers, maar ik vind het gewoon zo leuk als ik ze in het geheel van mijn gezicht af krijg…

De rest van de dag maakte ik mijn scheikunde huiswerk, en man wat vind ik dat een moeilijk vak!

Dinsdagmiddag bakte ik pannenkoeken voor mama en mij. We eten niet zo vaak pannenkoeken, dus elke keer als er pannenkoeken zijn voelt het als een feestje. 🙂

Mijn favoriete pannenkoek: dubbelgevouwen met kaas ertussen!

Ook woensdag leek het wel lente. Ik was heel blij toen ik zag dat ook in onze tuin de bloemetjes nu boven komen.

De kippen zijn met zulk weer altijd extra blij als ik ze in de tuin laat grazen. De bruine kipjes zijn trouwens van de buren, maar die doen lekker met die van ons mee, haha.

Nadat ik de eieren uit het hok had gepakt haalde ik mijn hoofd hieraan open, au!

Donderdag begon ik mijn dag met New Girl, één van mijn favoriete series. Wanneer ik een dag begin met een serie, dan weet ik dat het geen productieve dag gaat worden…

Ondertussen at ik dit lekkere ontbijtje: Skyr met wat chiazaad, muesli, geroosterde pijnboompitten en wat honing. Heerlijk!

‘S middags probeerde ik al mijn moed bij elkaar te rapen om nog wat aan mijn huiswerk te doen, maar de concentratie was al snel verloren. Ik besloot the Sims 3 te gaan spelen, wat een heel goed idee was (niet dus).

The sims 4 is één van mijn favoriete games op dit moment, maar de huisdieren en seizoenen mis ik nog. Vandaar sims 3 pets!

‘S avonds at ik een heerlijke maaltijdsalade met mozzarella, zongedroogde tomaatjes en pestodressing. Deze salade heb ik echt al heel vaak gehad en hij verveelt nooit! Alleen… ik kreeg deze keer maar twee tomaatjes en een los schilletje? Gelukkig was hij er niet minder lekker door.

Om mijn niet-zo-productieve dag goed te maken ging ik ’s avonds met een vriendin naar de sportschool voor een goede work-out waar ik de volgende dag spierpijn van had.

Onze Mila is nu iets meer dan een maandje zwanger en ze is niet te genieten. Ze eet non-stop en wordt chagrijnig als je aan haar zit. Hopelijk komt dat weer goed als de kittens er zijn!

Vrijdag maakte ik weer een ontbijtje van Skyr, deze keer voegde ik er nog een banaan aan toe. 🙂

Ondanks dat ik donderdag al naar de sportschool was geweest, ging ik vrijdag toch weer. De andere dagen had ik namelijk geen tijd om te gaan. Ik voelde me niet zo lekker die dag (rugpijn, buikkrampen en hoofdpijn, je kent het vast wel), dus ik heb het een beetje rustig aan gedaan.

‘S middags maakte ik een kwarktaart. Simpel, maar wel altijd lekker!

Dat ik me niet helemaal 100% voelde die dag bleek wel toen ik de weegschaal in de koelkast probeerde te zetten. Toen het niet paste drong het pas tot me door dat er iets niet klopte. Hier moest ik wel even een fotootje van maken, haha!

Zaterdag werkte ik bij de papegaaienopvang. Kijk hoe lief deze vogeltjes op een rijtje zitten!

Een gedachte over “Mijn weekoverzicht 

Geef een reactie

