Personal·Weekoverzicht 2017

Mijn weekoverzicht 2

Over twee weekjes is onze Mila uitgerekend en ze is nu al best wel dik. Eigenlijk zijn de enige dingen die ze nog doet eten en slapen op de keukenvloer. Ik vind haar wel schattig met dat ronde buikje!

Dinsdag was de eerste lentedag, dus toen ik wakker werd kon ik niet wachten om naar buiten te kijken of de zon scheen. Toen ik de gordijnen open maakte zag ik dit…

Op woensdag hoef ik alleen ’s middags naar school, dus ’s ochtends deed ik lekker niks! Terwijl ik mijn ontbijtje at keek ik Dokter Pol, één van mijn favoriete tv-programma’s. 

Na school moet ik altijd een half uurtje wachten op het station. In die tijd kijk ik altijd in de kiosk of er wat lekkers ligt. Deze keer vond ik deze groentemix met worteltjes, selderij, radijsjes en yoghurt-bieslook dip. Ik weet niet of ze die al lang hebben, maar ik had het nog niet eerder zien staan. Deze nam ik mee naar het bushokje.

‘S avonds hielp ik papa om zijn ‘speelgoed’ op te halen. Hij had een retro gokkast gekocht en die hebben we met een kar opgehaald. Het idee is dat we er allemaal mee kunnen spelen en van het geld dat er aan het eind van het jaar nog in zit gaan we uiteten. 🙂

Mijn ontbijtje donderdag. Ik had deze crackers de dag ervoor meegenomen uit de kiosk. Ik vind deze altijd heel lekker en ze zijn ook gezond, dus win win!

Ik vind het altijd zo grappig als Mila zo ligt. Dat doet ze bijna de hele dag door sinds je aan haar buikje kan zien dat ze kittens krijgt. Het enige wat ik zie is een bolletje haar, haha.

En een triest moment. Ik scheurde uit mijn broek… 

Deze broek had ik al eerder en die scheurde precies op dezelfde plek. Ik had hem toen teruggebracht naar de winkel en gelukkig kreeg ik een nieuwe. Maar helaas, ik denk dat het een fabrieksfoutje is.

Vrijdag besteedde ik mijn hele ochtend aan leren voor de tentamens. Ik begin scheikunde nu wel een beetje te snappen, dus het was gelukkig niet voor niks!

Ik vond het jammer dat ik al heel lang niet had getekend en geschilderd, dus daar was het wel weer tijd voor. Op instagram vond ik een leuk plaatje van een goudvis en omdat ik niet meteen met wat moeilijks wilde beginnen schilderde ik die gewoon na. Hopelijk heb ik binnenkort nog een keer tijd om hem af te maken 🙂

‘S avonds ging ik even naar de sportschool. Ik weet niet waarom, maar ik had er echt totaal geen zin in. Toch was ik wel blij dat ik even gegaan toen ik er eenmaal was.

Zaterdag tijdens het werk werd ik door een kaketoe in mijn vinger gebeten (en geloof me, ze bijten hard!). Daarna liet ik een vogeltje ontsnappen die we later met een schepnetje weer moesten vangen. Het ging dus niet zo lekker, haha.


Na het werken bij de papegaaienopvang was ik heel moe, dus zette ik de tv aan. Het eerste programma dat ik tegen kwam was… een programma over papegaaien.


En ze lieten ook nog even zien hoe scherp papegaaiensnavels zijn, haha!


Mijn hele dag was weer goedgemaakt toen we pizza aten. 🙂

Ik snap nog steeds niet waarom sommige mensen pizza met ananas zo schandalig vinden, ik vind het lekker!

Mijn vriend en ik sleutelen graag samen aan de auto. Zondag was het lekker warm en zonnig, perfect weer dus om de motor op te poetsen en wat onderdelen te vervangen. 🙂

4 gedachten over “Mijn weekoverzicht 2

Geef een reactie

