Personal·Shoplog

Mijn Wish aankopen + review 2

In februari schreef ik hier over de eerste producten die op Wish bestelde. In dit artikel kun je mijn meest recente aankoopjes zien en lezen wat ik ervan vind.

 

Ik was speciaal op zoek naar een kettinkje van dit soort schelpjes, omdat ik die altijd heel leuk vind om in de zomer te dragen. Toen ik op Wish zocht kwam ik meteen deze tegen, en eigenlijk is het precies wat ik zocht. Hij zit goed en is niet te lang of te kort. Wel draait hij soms een beetje waardoor je van sommige schelpjes de achterkant ziet, dat is wel jammer maar het maakt hem niet minder leuk. 🙂
Hij kostte maar 2 euro, dus dat is ook een pluspuntje!

 

Tijdens mijn zoektocht naar het vorige kettinkje kwam ik ook deze tegen. Deze leek me ook super leuk, dus die had ik ook meteen maar besteld. Het zou een choker moeten zijn, maar ik vind hem daar eigenlijk een beetje te lang voor. Verder vind ik hem nog wel heel leuk, ookal is hij wat langer.
Deze was 1 euro.


 

Ook bestelde ik deze bikini. Ik vond hem er superleuk uitzien en de reviews waren ook wel positief. Ik weet dat van bikini’s uit China de broekjes vaak veel kleiner uitvallen dan de topjes, maar de foto’s bij de reviews zagen er wel veelbelovend uit.

Ik bestelde een maatje M, dat is een maat groter dan wat ik normaal draag. Misschien kun je het op de foto al zien, maar het broekje is véél kleiner dan het topje. Het topje is net iets te groot voor mij en het broekje krijg ik niet eens aan! Ik weet niet hoe het de andere meiden van de reviews wel lukt, maar tenzij je heupen 2x zo smal zijn als je borstkas raad ik deze bikini echt niet aan.
Dit setje was €8, dus goedkoop vind ik dit ook niet. Bij de H&M heb ik wel eens goedkopere bikini’s gekocht die gewoon perfect zaten.

 

Dit broekje heb ik besteld voor in de zomer. Het leek me fijn om deze bijvoorbeeld thuis aan te doen als ‘pyjama’ of gewoon voor als ik net uit bed kom. Daarvoor is hij ook wel geschikt, maar ik merk wel dat je echt minstens één en misschien wel twee maten groter moet nemen. Anders kun je nogal makkelijk ‘liplezen’, als je begrijpt wat ik bedoel. 😉
Om die reden wilde ik hem ook gewoon als pyjamabroekje gebruiken, want daar vind ik hem wel heel leuk voor.
Dit broekje was 3 euro, maar als je de donkerrode wilt in maat S kost hij één euro. Dat vind ik wel een beetje raar, maar wel mooi meegenomen als je die past. 🙂

 

Deze bralette bestelde ik voor €1 euro.
Persoonlijk vind ik hem er best wel cheap uitzien, maar voor 1 euro kun je er natuurlijk ook niet veel van verwachten. Als ik hem aan heb, vind ik dat het er wel leuk uitziet. De bandjes kun je verstellen, dat is wel echt een pluspunt. Verder vind ik dat dat onderste driehoekje van kant er een beetje stom bijhangt, maar goed voor €1 vind ik hem leuk.

 


Na de vorige bikini verwachtte ik hier echt weinig van. Deze was €5 en dus nog wat goedkoper dan de ‘ananas-bikini’. Toch was ik wel aangenaam verrast. Ik bestelde hem in één maat groter dan ik normaal draag, zoals ik dat meestal doe met kleding uit China, en hij past perfect! Het topje is niet te groot en het broekje niet te klein.

De sluiting van het topje vind ik wel een beetje apart. Ik had echt geen flauw idee hoe ik die dicht moest krijgen, tot ik de foto’s op de site nog een keer goed bekeek. De touwtjes aan de bovenkant moeten dus door de lusjes heen in een soort kruis en dan kun je er een strikje in maken! Ik vind het er wel heel leuk uit zien, maar wat mij betreft had er wel een gebruiksaanwijzing bij gemogen, haha.

 

Van deze fishnet panty heb ik er twee besteld. De panty met kleine gaatjes had ik al eerder besteld, maar ik dacht dat ik die met grote gaatjes misschien leuker zou vinden, dus die heb ik later nog besteld. Helaas is de prijs in de tussentijd veranderd, want ze kosten nu €4 terwijl ik zeker weet dat ik voor die eerste minder heb betaald.

In ieder geval zitten ze allebei goed. Je kunt geen maat kiezen, maar ik denk dat ze iedereen wel passen. Door de gaatjes rekken ze gewoon heel goed uit.
Zelf heb ik met panty’s vaak dat ze niet lang genoeg zijn voor mijn benen en maar tot halverwege komen, maar daar heb ik bij deze totaal geen last van.

Achteraf denk ik dat ik die met kleine gaatjes toch leuker vind. Die andere doet me altijd een beetje denken aan een rollade, maar dat kan ook aan mij liggen.

 

En dan als laatste deze sokjes! Ik vind ze echt super leuk en verder valt er eigenlijk ook niet zo veel over te zeggen. Ze waren €2 en je kunt kiezen uit 5 verschillende kleurtjes.

Klik op de foto’s om de producten te bekijken op Wish 🙂

Een gedachte over “Mijn Wish aankopen + review 2

Geef een reactie

