Personal·Weekoverzicht 2017

Mijn weekoverzicht 3

Deze week was eigenlijk best wel een saaie, maar ook stressvolle week. De laatste toetsen voor mijn examen kwamen eraan, dus dat betekende dat ik vooral veel moest leren en het heerlijke weertje buiten even moest laten voor wat het was.

Maandag had ik me verslapen en miste ik precies het enige uurtje les dat ik zou hebben die dag. Ik besloot thuis alles maar meteen in te halen, zodat ik ook meteen kon leren voor het tentamen.

‘S middags ging ik met mijn vriend eventjes de stad in om even lekker van de zon te genieten op een terrasje. 

Daarna hadden we nog trek, dus gingen we even naar de Bakkerij Bart. Normaal vind ik het eten daar niet echt geweldig, maar ik zag dat ze allemaal nieuwe soorten muffins hadden. Ik koos de salted caramel muffin, lekker!

De Monopoly Ghostbusters edition die ik met papa had gekocht via Vakantieveilingen kwam maandag aan. Ik kan niet wachten om het te spelen 🙂

Dinsdag maakte ik als ontbijt een omelet… Het was niet de mooiste omelet die ik ooit gemaakt heb, haha!

Nog meer leren…

Donderdag had ik mijn eerste tentamen. De dag begon al goed toen de treinen een half uur vertraging hadden. Gelukkig heb ik met de school kunnen regelen dat het geen probleem was als ik iets later kwam, maar het was toch even een paniek momentje!


Pizza en zon, niet zo’n verkeerde combi!

Ik vind onze straat er altijd zó leuk uitzien in de lente met al die roze bomen 🙂

Na twee dagen tentamens en een dag werken was het zondag eindelijk tijd om weer te ontspannen. Ik at een lekker ontbijtje met suikerbrood.

Ondertussen keek ik met mama live naar de geboorte van lammetjes ❤

2 gedachten over “Mijn weekoverzicht 3

Geef een reactie

