Personal·Weekoverzicht 2017

Mijn weekoverzicht 4

Zondag ging ik met mijn vriend mee naar Friesland, waar hij woont, om daar een paar dagen te blijven. Op die manier kon ik ook even lekker ontspannen na de tentamenweek.

Wat ik het leukste vind aan mee gaan naar Friesland is dat er zo veel katten zijn, haha. Niet alleen hun eigen katten, maar ook die van de buren komen altijd bij me als ik in de tuin zit ❤

Maandag maakten we een uitstapje naar Heerenveen. Daar kocht ik deze Ginger soda bij een bio winkel, het smaakt een beetje als cola, maar dan met een soort tintelend gevoel van gember. Nu is het mijn nieuwste verslaving!

Ik ben zelf geen echte Fries, maar ik zou er toch wel graag willen wonen. Het is zo mooi! 🙂

En nog een nieuwe verslaving, Breaking Bad. Het klinkt misschien heel erg, maar we zijn alweer bijna bij het laatste seizoen.

Woensdag moest ik ’s middags om twee uur op school zijn. Voordat we weer richting Drenthe gingen, hebben we nog even rond getoerd in de auto. Tijdens het toeren kwamen we een Sneupschuur tegen in Oaldeboarn. We vinden he altijd leuk om eventjes rond te kijken in tweedehands winkeltjes, dus besloten we hier ook eventjes te kijken.

Ik kocht deze geweldige picknickmand (waar we veel plezier van gaan hebben in de zomer) en wat lp’s en mijn vriend nam een prachtige akoestische gitaar mee zodat we samen ook akoestisch kunnen spelen.

Eindelijk maakte ik de vis af. Ik ben er nog niet helemaal tevreden over, dus misschien ga ik er nog wat aan veranderen. Maar goed, wie is er nou wel altijd 100% tevreden over zijn eigen tekeningen?

Zaterdag heb ik weer lekker een dagje bij de papegaaien gewerkt. Ik wist dat Mila, onze kat, die dag zou gaan bevallen, dus het was best wel spannend. Gelukkig heeft ze nog even gewacht tot ik weer thuis was 🙂

‘S avonds rond 6 uur begonnen de weeën en om half 10 kwam het eerste katje. De laatste kwam om kwart over 11. Lisa kwam ook nog even langs om te kijken.

De trotse mama van vier kittens 🙂 Het zijn allemaal zwarte katjes, maar toch zien ze er allemaal net iets anders uit. Eentje heeft bijvoorbeeld een rood streepje, een ander is helemaal zwart en weer een andere heeft grijze streepjes. Ik ben benieuwd hoe ze eruit gaan zien als ze groter worden!

Zondag was het heerlijk weer, dus maakte ik met mijn vriend een fietstochtje door Duitsland. We wonen aan de Duitse grens, dus binnen een paar minuutjes fietsen zijn we in Duitsland waar veel mooie fietsroutes zijn.

Van tevoren had ik sandwiches gemaakt, zodat we onderweg konden picknicken.

Tijdens het fietsen kwamen we een uitkijkpunt tegen. We konden het niet laten om eventjes naar boven te klimmen 🙂

Toen we ’s middags weer thuis kwamen was het nog best wel vroeg, dus nadat ik heerlijk in mijn bikini in de zon heb gelegen (want dat kon gewoon!) gingen we nog even toeren in de auto.

We stopten even om een ijsje te halen, dat hoort er wel bij met dit lekkere weertje!

5 gedachten over “Mijn weekoverzicht 4

Geef een reactie

