Personal·Weekoverzicht 2017

Mijn weekoverzicht 5

Maandag maakte ik na school deze quinoasalade met surimi, noten en kikkererwten. Misschien ziet het er niet helemaal zo uit, maar hij was echt súper lekker!

Nog meer eten, haha. Over dit heerlijke zoete aardappel recept heb ik donderdag een artikel geschreven.

Één van onze katten is blijkbaar niet zo voorzichtig al een kat meestal hoort te zijn, en gooide beide Catrice paletjes van mij op de badkamervloer…

Wat is er nou beter dan een hele ochtend bankhangen en series kijken in een trainingsbroek en je favoriete sokken?

Mislukte ommeletten smaken het beste 🙂

De kittens zijn sinds vorige week al flink gegroeid en ze zijn zó schattig!

Dit poesje heeft een klein oranje vlekje en het ziet er super lief uit.

Ik kan geen week zonder mijn Skyr ontbijtje, maar dat was misschien al duidelijk 🙂

Eerder deze week ging ik naar een aantal open dagen van scholen en vond ik eindelijk een opleiding (diermanagement) die wel bij me past. Ik twijfel nog wel een beetje, maar een tussenjaar lijkt mij ook niet de beste optie.
Dat betekent dus dat ik alles vrij snel moet gaan beslissen en regelen. Ook moet ik dan een plekje gaan vinden om te wonen, terwijl ik altijd heb gezegd dat ik een opleiding in de buurt wilde gaan volgen zodat ik lekker thuis kon blijven wonen.
Ik heb het hier bij mijn ouders fijn, dus ik voelde me er nogal rot over dat ik zo snel de beslissing moet nemen om uit huis te gaan.
Om me op te vrolijken nam mama me mee naar een paar meubelwinkels zodat ik wat inspiratie op kon doen voor mijn toekomstige woonplekje. Op die manier kreeg ik er ook wel wat meer zin in.

Het beste aan de paasdagen!

Zaterdag schreef ik me in voor de opleiding Diermanagement. Een snelle, maar hopelijk ook een goede keuze.

De rest van de dag gunde ik het mezelf om even lekker Sims te spelen en me nergens druk om te maken.

En nog een paar kattenfoto’s, want ze zijn gewoon te schattig 🙂

Eerste paasdag speelden we thuis Monopoly Ghostbusters. Super gezellig en (ook niet onbelangrijk) ik won, haha!

2 gedachten over “Mijn weekoverzicht 5

  1. Leuk overzicht! Ik krijg spontaan even zin in de sims. Je eten ziet er heerlijk uit en de kittens super lief! ik hoop dat je qua opleiding een goede keuze hebt gemaakt 🙂 Een vriendin van mij doet ook diermanagement in Leeuwarden en zij vindt het super leuk

    Like

Geef een reactie

