Personal·Weekoverzicht 2017

Mijn weekoverzicht 6

Afgelopen week was een week waarin ik lekker kon ontspannen, veel geld uitgaf en veel genoten heb.

Mijn week begon in het mooie Friesland. Over een niet al te lange tijd ga ik verhuizen naar Leeuwarden voor mijn opleiding. Aangezien ik de stad zelf nog niet gezien had (alleen de scholen), leek het mij een goed idee om eventjes de stad te verkennen. 

Ondanks het feit dat overal in Leeuwarden fancy plekjes waren waar je heerlijk kon eten, wilden we per se onze raspatat speciaal waar we al een paar dagen zin in hadden. Ik bestelde twee kleine raspatat speciaal en dit is wat ik kreeg… Kan iemand mij vertellen of dit normaal is? Zelfs mijn vriend kreeg dit niet op!

Als ik een kat tegenkom is dat altijd de highlight van de dag 🙂

Bij de kringloop kocht ik voor €1,- Face Factory. Een programma waarmee je je eigen gezicht kunt gebruiken op je Sims poppetjes. Dit móest ik uitproberen!

Oké, creepy. 

In Heerenveen kocht ik allemaal lekkere producten bij de bio winkel. De zakken chips, frisdrank en chocola waren na 3 dagen allemaal al op…

Ook voor Koningsdag zijn we eventjes Heerenveen in gegaan, maar helaas begon het al snel te regenen. We zijn nog eventjes blijven schuilen, maar veel mensen begonnen hun marktkraampjes al op te ruimen.

Weer thuis aangekomen was het (natuurlijk) plotseling weer prachtig weer. 

Ik dronk mijn thee in het zonnetje aan het water en kreeg na een tijdje ook nog bezoek ❤

Wie zegt dat kaas en vis niet samengaan, think twice. We hadden nog een blikje tonijn in de koelkast en daar maakte ik een tosti van met cherrytomaatjes, heerlijk!

Toen ik na bijna een week weer thuis kwam, zag ik dat de kittens alweer enorm gegroeid waren. Ze kunnen al een beetje lopen, al kun je het beter waggelen noemen op dit moment. Wat zijn ze toch schattig.

Samen met Lisa ging ik nog een keer bij de kringloopwinkels hier in de buurt langs. Ik nam deze prachtige oranje retro televisie mee. Ik moet hem nog even aan de praat zien te krijgen zodat ik ook iets anders kan bekijken dan alleen sneeuw, maar ik vind hem super leuk.

Mijn nieuwe plantenbaby’s! Een pannenkoekenplant en een levende steen plant.

Ik was bijna vergeten naar de sportschool te gaan deze week. Dan maar even snel tussendoor…

Zaterdag was papa jarig, maar deed ik overdag eerst vrijwilligerswerk bij de vogelopvang. Deze papegaai heeft een stukje van een liedje geleerd die hij af en toe zingt, dat is altijd heel grappig om te horen.

Het grootste gedeelte van de dag stond ik in de keuken. Ik denk dat ik rond de 600 van deze stomme bakjes heb afgedroogd, haha.

Er was heel veel taart overgebleven na papa’s verjaardag. Dat betekende taart als ontbijt!

3 gedachten over “Mijn weekoverzicht 6

Geef een reactie

