Personal·Weekoverzicht 2017

Mijn weekoverzicht 7

Voor deze week is dit mijn enige post, omdat ik het erg druk heb gehad met leren voor de examens. Dit was dus best wel een rustig weekje, omdat ik weinig heb gedaan (behalve stressen natuurlijk) 

Na de examens ga ik weer wat meer aandacht aan mijn blog besteden en bij deze wil ik iedereen die net als ik examens heeft ook alvast heel veel succes wensen!


Binnenkort kan ik weer examens gaan maken, deze keer heb ik er gelukkig maar twee. Toch moet ik er nog flink voor leren, vooral scheikunde vind ik verschrikkelijk moeilijk. Zelf maak ik het liefst oude examens van voorgaande jaren om me voor te bereiden.

Heeft iemand van jullie al eens een pony gehad in de zomer? Het lijkt me echt vreselijk irritant met die kriebel haartjes. Ik laat die van mij nu bijgroeien, maar dat betekent wel dat ik er niet altijd heel fancy uitzie. Vooral niet tijdens het leren, haha!

De concentratie was na een tijdje wel erg ver te zoeken, dus besloot ik te gaan schilderen. Het resultaat was een soort ‘probeersel’ met stenen. 

Ik houd van de maaltijdsalades van de Albert Heijn. Er is zoveel keuze, maar dit blijft altijd mijn favoriet: pasta en zalmsalade met mierikswortel dressing.

Na zo’n gezonde maaltijd mag er wel gecheat worden, toch? Als Ben&Jerry’s fan móest ik deze nieuwe smaak uitproberen, en man wat is ‘ie lekker! De bovenkant is van zachte chocolade pasta en daaronder zit chocolade-ijs met cookie dough.

Dinsdag ochtend moest ik nog even voor de laatste keer naar school om een handtekening te zetten voor mijn cijferlijst.

 

‘S middags gingen we naar de metaalhandel om wat oudijzer in te leveren, lekker bijverdienen is dat trouwens! Ik vind het er eigenlijk best gaaf uitzien, zo’n berg oude troep. Er zaten ook best wel veel leuke spulletjes tussen, haha. 

In mijn vorige weekoverzicht schreef ik dat de kittens begonnen met lopen. Ondertussen spelen ze zelfs al, wat gaat dat toch snel…

Mijn favoriete plant is een monstera. Ik vind de bladeren echt prachtig, dus probeerde ik er één te schilderen.

‘S avonds heb ik samen met een vriendin in de sportschool getraind en toen ik thuis kwam had ik echt vreselijke trek. Dit is mijn favoriete gezonde snack: appel met pindakaas. Wie kent deze combinatie ook? 😛

Met Bevrijdingsdag heb ik eigenlijk niks speciaals gedaan. Ik heb vooral veel geleerd voor de examens en keek tussendoor af en toe wat op Netflix. Mama had deze Tony’s reep bij mijn schoolspullen neergelegd voor tijdens het leren, super lief 🙂

We pasten op Semm, de hond van de buren, omdat zij een paar dagen weg waren. Ik ben echt een kattenmens, maar ik vind het toch altijd heel leuk om hem uit te laten en met hem te spelen. 

De laatste tijd is dit eigenlijk bijna elke ochtend mijn ontbijtje: roggebrood met vegan paté en een omelet/gebakken eitje. Het ziet er niet heel geweldig uit, maar het is heerlijk 🙂

Zaterdag kwam Lisa even gezellig langs om met de kittens te spelen. Dit kleine katertje viel in slaap tijdens het spelen! 

Ik kreeg mijn feet masks binnen die ik op eBay had besteld. De bedoeling hiervan is dat ik mijn hele oude huid eraf kan halen na een aantal dagen, en er een nieuwe ‘babyhuid’ onder zit. Ik ben heel benieuwd of ze werken! Ik zit er ook aan te denken er een review over te schrijven (als ik de moed kan verzamelen om foto’s te maken van mijn eigen voeten), dus misschien zie je nog terug komen op mijn blog 🙂

Deze man is altijd mijn redding wanneer ik iets niet snap van scheikunde. Hij legt alles zó veel beter uit dan de gemiddelde scheikunde docent, haha.

Zondag probeerde ik de voetmaskers. Ik moest ze 2 uur lang dragen, en het voelde echt heel apart.

2 gedachten over “Mijn weekoverzicht 7

Geef een reactie

