Personal·Weekoverzicht 2017

Mijn weekoverzicht 8

Leren voor de examens, daar bestond het eerste deel van mijn week vooral uit. Na mijn eerste examen van woensdag kon ik gelukkig twee dagen rustig aandoen. Zaterdag en zondag moest ik weer hard leren voor het biologie examen dat ik maandag heb. Ik heb deze week dus niet heel veel spannends gedaan om hier te delen.

Een heerlijk ontbijtje op de maandagochtend.

Daarna leren, leren, leren.

Dinsdag kreeg ik allemaal pakketjes binnen, het leek wel alsof ik jarig was 🙂

Het waren twee liquid lipsticks en een ketting die ik via Wish had besteld en de prachtige Mac lipstick die ik had gewonnen met de winactie op de blog van Susan.

Één van de liquid lipsticks had ik even snel uitgeprobeerd op mijn hand, maar ik kreeg het er niet meer af! 

Woensdag had ik dus mijn scheikunde examen. Degene die net als ik scheikunde havo heeft gemaakt zal deze vraag wel herkennen: de vraag die veel moeilijker leek dan dat ‘ie was. Volgensmij zijn hier veel mensen mee in de mist gegaan.

Donderdag was het écht heerlijk weer. Ik hoefde niet te leren, dus ik kon lekker van de zon genieten.

Terwijl ik lekker in het zonnetje lig, zoeken de kippen liever de schaduw op.

Vrijdag ochtend ben ik met Lotte naar de sportschool gegaan. Zelf heb ik als ik ’s ochtends ga sporten vaak last van te weinig energie, veel gapen, dichtzittende oren en een licht gevoel in mijn hoofd. Het maakt niet uit of ik nou twee broodjes at van tevoren of gewoon een super uitgebreid ontbijt, ik bleef er last van houden. Nu heb ik dit ontbijt al een paar keer gemaakt voordat ik ’s ochtends ging sporten en heb ik eigenlijk totaal geen last meer van al die klachten. Voor wie het interessant vindt: het is dus gewoon een geprakte banaan, wat kokosbloesemsuiker, havermout en melk.

Na het sporten kwam Lotte nog even met de kittens spelen en maakte ik deze schattige foto.

‘S middags was ik dus even de stad in gegaan om één dingetje op te halen. Uiteindelijk kwam ik met zoveel thuis dat ik het nog nét allemaal alleen kon dragen. Zaterdag heb ik hiervan een shoplog online gezet 🙂

Ik maakte zaterdag dit ontbijtje voor Niels en mij. Banaan-havermoutpannenkoekjes met de amandelen en ahornsiroop van vrijdag.

‘S middags heb ik mijn baby lycheeboompjes van elkaar gescheiden. Ze hebben nu allemaal een eigen pot met veel meer ruimte om te groeien.

Wat er gebeurt als papa de boodschappen doet…

Morgen heb ik mijn laatste examen en daarna heb ik (voorlopig) zomervakantie. Hopelijk komt het zomerweer dan ook snel! En iedereen die nog examens moet maken, heel veel succes nog 🙂

Heb jij al plannen voor de zomervakantie?

Een gedachte over “Mijn weekoverzicht 8

Geef een reactie

