Personal·Weekoverzicht 2017

Mijn weekoverzicht 10

Wat hadden we een heerlijk weer deze week! Van mij mag dat wel zo blijven. Ik heb lekker veel in mijn boek gelezen in het zonnetje en ook nog wat minder luie dingen gedaan.

De oogst van maandag. De tomatenplant gaat lekker met dit weer!

Ookal vind ik deze hitte zelf echt heerlijk, ik kan me goed voorstellen dat de katten het maar niks vinden met die dikke vacht. De kittens slapen overdag vooral heel veel en worden ’s avonds pas echt actief.

Woensdag ging ik met Niels naar Meppel om daar eens te kijken bij de kringloopwinkels. Ik wilde kijken of er wat leuke spulletjes waren voor als ik komend schooljaar in Leeuwarden woon.

Dit bamboe lampje vond ik erg leuk. De lampenkap was heel lelijk en een beetje vergeeld wit. Toevallig hadden we thuis nog een bus zwarte verf, dus heeft Niels hem zwart gespoten. Ik vind het er zo best oké uitzien 🙂

In dezelfde winkel vond ik deze mixer. Hij kostte €2,50 en ik nam hem eigenlijk mee omdat het me gewoon grappig leek om zo’n retro mixer te hebben, maar hij werkt tot mijn verbazing echt goed! Het kost eigenlijk ook heel weinig moeite om hetzelfde resultaat te krijgen als met een elektrische mixer.

En deze gitaar nam ik mee voor 20 euro. Hij is eigenlijk nog helemaal goed, alleen de snaren waren helemaal verroest. Ik wilde graag een gitaar om te beschilderen, maar ik moet nog wat inspiratie opdoen.

Ik begon wel alvast met het schuren. Wat een werk!

Donderdag werd ik wakker met deze gigantische klit in mijn haar. En het stomme is dat ik er pas ’s middags achter kwam! Het duurde tot zaterdag tot ik hem er eindelijk helemaal uit had gekregen.

Ik ruilde het mooie weer die dag even in om binnen wat te schilderen.


Dit is toch wel mijn favoriete bezigheid met dit heerlijke weer. Ik lees op dit moment in mijn nieuwe boek Baby Doll, die ik vorige week in Zwolle kocht. Tot nu toe vind ik het een erg gaaf boek!

De struggles van een auto zonder airco.

Zaterdag avond kwam Lisa om gezellig even bij te kletsen en om met de kittens te spelen. Toen ze weg wilde rijden sprong Lotje snel in haar auto en kregen we haar er niet meer uit.

Zondag maakte ik met Niels een mooie fietstocht door Duitsland. Het was nog steeds heerlijk weer, maar ietsje minder heet dan de voorgaande dagen. Perfect weer om te fietsen dus!


In Duitsland staan langs de fietsroutes heel vaak van dit soort huisjes met picknicktafels en prullenbakken, super handig. In Nederland zie ik ze eigenlijk bijna nooit.

Een wazige en overbelichte selfie met de groetjes van ons.


Onderweg kwamen we langs een weiland met paarden en veulens. Deze moeder leerde haar kleintje rennen, of in ieder geval leek het daar op, haha.

‘S avonds aten we buiten pannenkoeken gebakken door mama.

Geniet jij ook zo van deze tropische temperaturen of mag het wel iets minder?

3 gedachten over “Mijn weekoverzicht 10

  1. Wat een heerlijke week zeg! Ik vind je lamp heel gaaf en ben benieuwd hoe de gitaar eruit komt te zien. Gaaf idee! Ik heb zin in pannenkoeken door de laatste foto, gelukkig ga ik die zo bakken. De fietstocht lijkt me ook heerlijk, krijg spontaan zin in een uitje! Mooie foto’s

    Like

    1. Haha, ik kan zelf ook heel slecht tegen food foto’s van anderen! De fietstocht was inderdaad echt heerlijk, het weer is er echt perfect voor de laatste dagen 🙂

      Like

Geef een reactie

