Personal·Weekoverzicht 2017

Mijn weekoverzicht 11

img_6108

Nog steeds wachtend op mijn examenuitslag, heb ik ook deze week gewoon lekker rustig aan gedaan. Het was lekker warm, dus ik heb vooral in de tuin genoten van de zon en in mijn boek gelezen.

In de zomer leef ik altijd letterlijk op smoothie bowls. Het is zó lekker en verfrissend! Dit is een smoothie bowl van bevroren mango, perzik en Skyr. En natuurlijk met cocosflakes, chiazaad en muesli als toppings.

Dinsdag probeerde ik foto’s te maken voor een review die ik binnenkort online wil zetten, maar dat was makkelijker gezegd dan gedaan met al die kleine monstertjes in huis.

Woensdag testte ik de goedkope olieverf van de Action. Ik was er best wel tevreden over. De review lees je hier.

Nog een smoothie bowl! Deze heb ik gemaakt van bevroren rood fruit, Skyr en wat honing.

Donderdag moest ik een aantal pakketjes op de post doen. Ik verkoop namelijk een groot deel van mijn kleding. Maar het was natuurlijk te verwachten dat ook dat niet zo gemakkelijk zou gaan.

Dit kon alvast op de post 🙂

Kijk nou hoe lief dit katje slaapt!

Vrijdag maakte ik een pittige macaroni salade met vegetarische spekjes, echt super lekker!

Ik vind dit katje echt prachtig. Over minder dan een maand gaan ze allemaal al naar hun nieuwe families en het lijkt me zo erg om ze weg te halen bij Mila.

Zaterdag ben ik met een vriendin eventjes de stad in gegaan. Zij had wat nieuwe kleding nodig en ik wilde graag even bij de Xenos kijken. Ze hebben daar nu super leuke spullen van gerecycled hout.

‘S avonds besloot ik een rondje te skeeleren. Het was al lekker afgekoeld buiten, dus niet te warm.

Achter ons huis hebben we kilometers van dit soort weggetjes liggen. Zelf vind ik dit echt de fijnste wegen om op te skeeleren, lekker glad en er komt bijna niemand.


Negeer even mijn gênante baby foto’s om te zien hoe lief dit is!

Deze cup-a-soup ligt nu bij de Xenos en het is echt de beste smaak ooit! Er zitten maar twee in een doosje, maar gelukkig zijn ze in de aanbieding.

Zondag had Niels een afspraak om een auto te bezichtigen in Flevoland. Omdat het lekker weer was besloten we om er een leuk dagje van te maken en ’s middags lekker te shoppen in Bataviastad. ‘S avonds dronken we nog even een koffie bij Mockamore. Zoals je kunt zien koos ik voor een over-the-top latte. Ik geloof dat hij ‘white dream’ heette, of iets dat daarop lijkt. Het was in ieder geval echt heerlijk 🙂

Geef een reactie

