Personal·Weekoverzicht 2017

Mijn weekoverzicht 12

Dit was de laatste week dat ik lekker kon genieten met de illusie dat ik al vakantie had. Woensdag krijg ik de uitslag van de examens en ik hoop dat die illusie dan realiteit wordt.

Mijn week begon met een kleine teleurstelling. Ik was met Niels in de stad en we hadden zin om op een terrasje wat koffie te bestellen met een taartje erbij. Ik bestelde een latte en wilde daar ook meteen mijn taartje bij bestellen, maar voordat ik kon zeggen dat ik er nog wat bij wilde, was de serveerster al gevlogen! Geen taartje voor mij, haha.

Via een veilingsite had ik deze kattenkrabpaal gewonnen! Dinsdag werd hij bezorgd. Het was nogal wat puzzelwerk, maar de katten hebben hem goedgekeurd.

Woensdag vond ik het zo somber buiten, ik had echt geen zin om ook maar iets te doen waarvoor ik naar buiten moest.

Ik besloot de sims te gaan spelen, met een dekentje, want ik had het koud.

Dit zag ik toen ik donderdag ochtend beneden kwam. Blijkbaar hadden onze overburen al een paar jaar een wietplantage op zolder! Ik heb er nog eventjes naar zitten kijken vanuit het keukenraam. Het was toch wel interessant om te zien wat er allemaal naar buiten werd gebracht.

‘S middags ging ik met mama onderweg naar Leeuwarden. Ik had een afspraak voor een bezichtiging van een woning.

Ik vond de woning heel leuk, maar ik twijfelde nog of ik me in wilde schrijven. Er waren wel wat tegenvallers en de vorige bewoners hebben de muren nogal mishandeld met zogenaamd ‘sierpleister’, zoals je wel kunt zien op de foto hierboven. Ik vind het persoonlijk niet heel mooi en zou het graag weg willen halen als het kan. (Als iemand toevallig weet of je dit glad kunt schuren hoor ik het graag!) Toch vond ik het een leuk en gezellig plekje, dus ik denk wel dat ik me ga inschrijven 🙂

Ook vrijdag stelde de natuur me teleur. Waar blijven onze echte zomerdagen?

Dan maar Netflixen. Ik heb op Netflix een hele lange lijst opgespaard met films en series die ik nog wilde kijken, dus ik had genoeg keuze.

Ik keek The Visit, een horrorfilm over twee kinderen die voor het eerst op bezoek gaan bij hun opa en oma. De opa en oma blijken uiteindelijk nogal vreemd te zijn. Het is niet echt een hele enge horrorfilm, al zitten er wel een paar kleine schrikmomentjes in. Ik vond de film ook niet per se heel goed, maar het verhaal is heel uniek. Bijna alle horrorfilms gaan over hetzelfde onderwerp, namelijk demonen of geesten, maar zo’n verhaal als dit heb ik nog niet eerder gezien. Oh en er zit een best wel onverwachte plottwist in!

Ik kreeg al snel bezoek. Kijk hoe aandachtig ze naar de tv kijken!

Zaterdag ging ik met mama naar een soort rommelmarkt in een boerenschuur hier in het dorp. Je kon daar een zak kopen voor 2 euro en die mocht je dan helemaal vol stoppen met spullen! Ik vond een paar mooie lijsten voor mijn tekeningen, houten schaaltjes, een pan, een broodrooster en salade dingetjes waar ik even de naam niet meer van weet. En verder had ik ook nog een koffiezetapparaat en een citruspers meegenomen, maar die staan niet op de foto. Allemaal voor 2 euro, haha.

‘S avonds ging ik met mijn ouders naar het tuincentrum. Kijk al die baby cactussen!

En met een kofferbak vol plantjes weer naar huis.

Voor mezelf nam ik dit plantje mee 🙂

Zondag begon ik de dag samen met de hardloopgroep van ons dorp. We hadden een uurtje gelopen, maar het was best warm dus daarna was ik ook echt kapot.

Verder ben ik verder gegaan met de tekening hierboven. Ik wilde hem heel simpel maken, als een soort patroon. Maar ik had per ongeluk schaduw gebruikt op één van de bladeren, dus nu moet ik ze allemaal zo maken. Wat een werk!

Voor iedereen die net als ik in spanning de uitslag van de examens afwacht, heel veel succes en sterkte woensdag!

Een gedachte over “Mijn weekoverzicht 12

Geef een reactie

