Personal·Weekoverzicht 2017

Weekoverzicht 13 & 14

Zoals ik in mijn vorige artikel al vertelde, is dit een overzicht van de afgelopen twee weken. Ik heb niet echt veel foto’s gemaakt, wat goed uitkomt, want dan wordt dit artikel ook niet te lang 🙂


Het eerste wat ik deed was deze tekening afmaken waar ik de week ervoor aan was begonnen. 

Twaalf weken oud en ze groeien nog steeds als kool!

De laatste tijd heb ik eigenlijk alleen planten geschilderd. Dat vind ik nog steeds heel leuk, alleen de groene verf kwam echt mijn neus uit! Tijd voor wat afwisseling.

En het resultaat na een paar laagjes verf

In mijn vorige artikel liet ik het ook al weten: ik ben geslaagd! Mijn zusje kreeg op dezelfde dag te horen dat ze geslaagd was, dus ’s avonds was het feest. Mijn oom, tante, neefjes en oma kwamen ook nog langs 🙂

‘S middags meteen met mama in de auto om mijn cijferlijst te halen. 

De volgende dag werd deze enorme bos bloemen bij ons thuis afgeleverd. Verrassing van mijn lieve schoonouder. Ik vind hem echt nog steeds prachtig!

Sinds kort hebben we een paprikaplant in de tuin. Tijdens het plukken vond ik deze kleine paprika die liever een pompoen had willen zijn.

De zwager van Niels heeft een speedbootje gebouwd en die moest natuurlijk getest worden. We gingen hiervoor naar het Sneekermeer. 

Goedgekeurd! Het bootje ging echt supersnel, heel gaaf. En het was ook nog eens heerlijk weer om te varen.

Één van de kittens heeft mijn nieuwste plantje op de grond gegooid, waardoor er nu een scheur zit in het blad. Arm plantje.

Woensdag was oma jarig. We zaten met de hele familie in de tuin en opeens spotte ik deze panterprint slak. Niemand snapte waarom ik er een foto van wilde, haha.

Donderdag was er een jeu de boules wedstrijd in ons dorp. Elk jaar doen er teams mee van alle straten in ons dorp. Ik had het spel al minstens 10 jaar niet meer gespeeld, maar had me voor de grap opgegeven voor onze buurtvereniging. In het begin regende het de hele tijd en konden we niet beginnen.

Na een half uurtje werd het dan eindelijk toch droog en konden we beginnen. Ik zat samen met papa en Niels in een team. Het was super gezellig en tot onze verbazing waren we zelfs door naar de finale, haha.

De kooi waar de kittens in geboren zijn staat nog in de woonkamer. Ondanks dat ze nu gewoon allemaal door het huis mogen lopen en mogen slapen waar ze willen, gaan ze toch elke keer weer in de kooi liggen. 

De struggle die iedereen die een kat heeft kent.

Ik was al verbaasd dat Mila in dit zakje paste, maar dat Boris er blijkbaar ook nog bij kan snap ik écht niet.

Zaterdag was de finale van de jeu de boules wedstrijd. Er speelden nog 20 teams mee, waar wij als stelletje amateurs natuurlijk nooit tegenop konden. Het was wel gezellig en daar ging het om. Ik begon het spelletje zelfs oprecht leuk te vinden, haha! 

Zondag ging ik naar het food-truck festival in de stad. Er stonden zoveel food trucks en er was zoveel keuze dat ik bij drie verschillende trucks eten heb gekocht. Verder speelde daar ook de band ‘Nachtschade’. Ik had er nog nooit eerder van gehoord, maar ik was meteen fan. Ik houd echt van hun stijl en ze speelden zo goed. Ik vind het ook heel gaaf dat ze een eigen album hebben, eens wat anders dan alle cover bandjes die je meestal hoort 🙂

Bijna tijd om afscheid te nemen van de kittens. Komende week worden ze opgehaald. Ik ga ze missen 😦

Geef een reactie

