Personal·Weekoverzicht 2017

Weekoverzicht 15

Afgelopen week was voor mij een vrij drukke, maar wel een leuke week. Ik was gevraagd voor de kunstmarkt in ons dorp, had een super gezellig feestje van een geslaagde vriendin en leverde mijn boeken in op school. Ik had gelukkig ook meer dan genoeg vrije tijd, want natuurlijk heb ik nu vakantie. 

Op maandagavond maakte ik een leuk skeelertochtje met Niels. In mijn pyjamabroek, gewoon omdat het kon. Ik had de hele dag binnen gezeten en trok het echt even niet meer. Ik móest gewoon de deur uit!



Heerlijk om foto’s te maken met avondzon. Alle foto’s zien er automatisch al leuk uit 🙂

Dinsdag voelde het even echt niet als zomer. Het regende maar door. Fijn voor de planten, maar ik hou er echt niet van. 

Wat ik doe met zulk weer? Om eerlijk te zijn: niks. Ik heb wat uit mijn nieuwe boek gelezen (aanrader trouwens!) en Netflix gekeken. Veel Netflix.

Zaterdag was er een festival in ons dorp met een kunstmarkt, live muziek en een rommelmarkt. Mama wilde graag op de rommelmarkt staan, dus hielp ik haar woensdag met oude spullen verzamelen. In een bakje op zolder kwamen we een pluk haar van mijn zusje tegen die ze er ooit (minstens 6 jaar geleden) stiekem af heeft geknipt. Hier moesten we wel even om lachen, haha.

Niels had een kokosnoot opgehaald bij de supermarkt. Ik had nog nooit verse kokosmelk geproefd, maar ik vond het echt geweldig. Wel een struggle om open te maken trouwens…

So pretty! Met een beetje pijn en moeite kreeg ik de kokos zelf er ook nog uit, heerlijk!

Vrijdag was het tijd om afscheid te nemen van Jerry, de laatste kitten die opgehaald moest worden. Nu hebben we nog één kitten thuis die hier blijft wonen (en zich nogal verveelt).

Schatjes! Boris groeit onze Mila al bijna voorbij, haha.

Zoals ik eerder vertelde was ik gevraagd voor de kunstmarkt in ons dorp. Zaterdag stond ik daar samen met Lisa en al ons werk. Het was supergezellig en er kwamen veel mensen langs om even een praatje te maken. Zelfs de burgemeester is nog even bij ons geweest, super leuk! Ik heb er helaas geen nieuwe opdrachten aan over gehouden, maar het was wel leuk 🙂

Zondag maakte ik voor iedereen hier thuis deze heerlijke (al zeg ik het zelf) wafels met warme kersen en vanille-ijs. 

2 gedachten over “Weekoverzicht 15

Geef een reactie

