Beauty·lifestyle

De leukste maskertjes om een keer te proberen

Die zwarte (en super pijnlijke) blackhead maskers begint iedereen zo langzamerhand wel zat te worden. Tijd voor iets nieuws! Ik vond een paar leuke en aparte maskertjes die ik graag eens uit zou willen proberen. Ik moet zeggen: sommige maskers gaan wel een beetje buiten mijn budget, maar het gaat om het idee 🙂

 


Ik vind de blackhead maskers die het hele internet over gingen zelf niet echt interessant meer, maar de dierenmaskertjes blijf ik wel leuk vinden. Ze zijn gewoon té schattig. lammetje | tijger


Om nog even in het dierenthema te blijven hangen: kijk hoe leuk deze zijn! Ik heb nog nooit eye pads gebruikt maar het lijkt me best wel verfrissend als je net wakker bent. De eye pads kun je hier kopen.

Dit masker vind ik ook erg leuk. Niet alleen omdat ik de verpakking zo leuk vind, maar ook omdat het me heel handig lijkt. Dit masker breng je namelijk aan als je gaat slapen en hoef je de volgende dag niet van je gezicht af te wassen. Dit masker is hier te koop.




Ook dit zijn sleeping masks, maar dan net even iets anders. Als ik het goed begrijp gebruik je de helft van het ei/avocado/etc., dus kun je hem twee keer gebruiken. Handig 🙂

Deze maskertjes kun je allemaal bij Asos bestellen.

Dit is dan een voorbeeld van een masker die echt buiten mijn budget hangt, de Tarte Tight & Bright Clay Multi-Mask. Ik vind de verpakking heel gaaf, maar het feit dat de helft van het masker goud is vind ik ook leuk. Hij is hier en hier te koop. (Oh, en ook helemaal vegan)

Je zou kunnen zeggen dat ik bij bepaalde producten nogal op de verpakking afga (guilty). Als een masker een leuke verpakking heeft dan neem ik hem gewoon eerder mee dan maskers die er een beetje saai uitzien. Deze maskers vind ik er echt heel leuk uitzien en die zouden dus ook meteen met mij mee naar huis gaan, haha. Deze maskertjes zijn te koop bij Douglas.


Deze rubber masks zag ik een tijdje geleden voorbij komen op instagram. Het is eigenlijk een soort rubberen of siliconen sheetmasker die uit twee delen bestaat. Ook een beetje prijzig, helaas. Hier kun je ze bestellen.

Nog een maskertje waarvan ik de verpakking gewoon erg leuk vond. En natuurlijk is het ook heel fijn dat je er een heat cap bij krijgt! Deze is te koop bij Asos.

Deze lace maskers van Starskin doen mij eigenlijk wat denken aan de Fifty Shades films. Het idee is erg leuk en ik heb er ook al goede reviews van gelezen. Bijde lace maskers zijn te verkrijgen bij Douglas.

Deze sheetmaskers zien er heel schattig uit. Als ik de beschrijving goed begrepen heb is het de bedoeling dat je je gezicht gewoon helemaal bedekt met alle kleine sheets. Ik geloof dat je behalve komkommer plakjes en watermeloen ook nog kunt kiezen voor plakjes tomaat, haha! De sheetmaskertjes kun je hier kopen.

Ik vind de producten van Starskin erg prijzig, maar ze hebben wel echt leuke dingen. Dit masker voor je handen bijvoorbeeld. Ik zou er nooit zomaar aan denken om een masker voor mijn handen te gebruiken, maar het lijkt me toch wel erg fijn. Hier te verkrijgen.


Een tijdje geleden schreef ik een review van de Douglas Beauty System maskers waar ik erg positief over was. De maskertjes van Nügg doen mij daar erg aan denken. Ik weet echt niet wat het is, maar er is iets aan de verpakking wat mij trekt.

De Nügg maskertjes kun je hier bestellen.

Deze Koreaanse maskers zien er super schattig uit. Als het goed is ruiken ze naar kokos, dat is voor mij al een goede reden om ze te kopen! Deze kun je bestellen bij Asos.

Verwen jij je huid af en toe ook graag met een gezichtsmasker?

Geef een reactie

