Geen categorie

Mijn weekoverzicht 16

De maandag begon ik met één van mijn favoriete ontbijtjes: rijstwafels met avocado en tomaat! Ik kan het nooit laten om een foto te maken als ik dit eet. Het ziet er gewoon zó lekker uit (vind ik, haha). Nu ik er naar kijk krijg ik alweer honger.

Dinsdag kon ik mijn diploma halen. Mijn (niet zo technische) mama is er helaas niet in geslaagd om een scherpere foto dan deze te maken, haha! Maakt ook niet uit 🙂

Woensdag zat ik lekker met Boris in de tuin. Het was heerlijk warm en mama had nieuwe ijsjes gehaald. Citroenijs met een eetbaar stokje van drop, wat een geweldig idee (en goede combi)!

Dit is een milkshake van melk, havermout, banaan en bevroren rood fruit. Ook één van mijn favo ontbijtjes. Je kunt het trouwens met elke soort melk maken, kokosmelk is denk ik ook heel lekker!

Jaren lang ben ik lid geweest van de muziekvereniging van ons dorp. Donderdag was de laatste keer voor mij, omdat ik. Aar Leeuwarden ga verhuizen. Ik trakteerde op taart en kreeg van hun een heerlijke doos Merci.

Vrijdag vroeg Lotte of ik mee wilde naar Enschede. Ze had daar twee hospiteerafspraken waar ongeveer 6 uur tussen zat, dus hebben we in de tussentijd lekker geshopt.

Later op de middag ging het uit het niets heel hard regenen en onweren. 

We schuilden een tijdje onder een zonnescherm, totdat de regen er doorheen begon te lekken.

Toen zijn we snel naar de overkant gerend en schuilden we bij La Place, waar ik uit fatsoen maar even een verse muntthee bestelde, haha.

‘S avonds aten we bij Happy Italy, een restaurant dat blijkbaar in heel veel steden zit, maar waar ik zelf nog nooit van gehoord had. Ik vind het echt een aanrader. Ook als je een beetje haast hebt, want het eten was echt binnen een paar minuten klaar. Verder was het eten ook echt heel goedkoop, we betaalden allebei ongeveer 6-7 euro. Ik voor mijn salade en Lotte voor haar pizza.

Ik bestelde de salade met zalm en tonijn. Echt heerlijk!

Zaterdag ging ik met mama en Niels naar Catch of the Day in Hoogeveen. Dat is een kringloopwinkel waar ze vooral veel retro meubels en andere jaren ’70 spulletjes hebben waar ik gek op ben. We gingen naar huis met dit kastje.

Op zondag kwam mijn vroegere buurmeisje langs en liet foto’s zien van haar baby katjes. Zó jaloersmakend nu onze kittens net allemaal de deur uit zijn!

Geef een reactie

