Personal

Mijn weekoverzicht 17

Zoals jullie al eerder konden lezen in dit artikel, was ik dinsdag jarig. Ik stond de hele dag in de keuken en ’s avonds kwam mijn familie op bezoek. Vrijdag heb ik ook nog bezoek gehad van mijn oom, tante en nicht die ik al een jaar niet gezien had.


Dinsdag stond ik dus de hele dag in de keuken. Eigenlijk vind ik dat wel lekker, ik houd van koken en bakken. Ik maakte witte chocolade cheesecake en citroen-merenguetaart. Die tweede is helaas mislukt, maar gelukkig was de chocoladetaart super lekker! Verder maakte ik ook nog gevulde eieren met avocado en zoeteaardappelschijfjes. Ik denk dat ik daarvan binnenkort de recepten ga delen, want ze waren echt heerlijk šŸ™‚

Woensdag aten we salade met mango. Ik kon het even niet laten om de pit te planten. Ik ben erg benieuwd of er wat uitkomt!

Boris begint er nu echt uit te zien als een volwassen kater. Zijn oorhaar wordt echt belachelijk lang, het ziet er echt grappig uit. 

Vrijdag kwam papa thuis met deze stekjes. Ik heb ze op water gezet en ik denk dat ze binnenkort wel de grond in kunnen.

Zaterdag ging ik met mijn ouders en Niels naar Denekamp, waar mijn favoriete tuincentrum zit. We komen hier nooit met lege handen weg en ik vond het ook een perfecte manier om mijn verjaardagsgeld te besteden, haha.

Met een auto vol planten terug naar huis šŸ™‚

Guilty! Ik ben zo’n persoon die de afgevallen bladeren ‘steelt’ om stekjes te maken. Dit sansevieriablad lag op de grond en er zaten nog kleine worteltjes aan. Die kon ik echt niet laten liggen!

De dozen die je op de foto’s hierboven zag vond ik eigenlijk te leuk om weg te doen. Ik heb ze in pastelkleurtjes geverfd en wil de binnenkant misschien nog beplakken met papier. Ik denk dat ze nog best handig kunnen zijn als ik in Leeuwarden woon.

Dit was mijn (nogal korte) weekoverzicht die bijna alleen uit planten en eten bestaat. Hoe was jullie week?

2 gedachten over “Mijn weekoverzicht 17

Geef een reactie

