Beauty·review

Getest: glowy make-up van Miss Sporty

alles2

Een paar dagen geleden kreeg ik wat producten van Miss Sporty opgestuurd om te reviewen. Ik was erg benieuwd naar de producten, omdat ze bedoeld zijn om een glowy look te creëeren. Vooral in de zomer vind ik dat erg mooi.

Miss Sporty Insta Glow foundation / €4,99
Als eerste probeerde ik de Miss Sporty Insta Glow foundation. Ik kon echt niet wachten om deze te testen, want ik ben gek op glowy foundation. Ik ben nooit echt fan geweest van matte hoofden, geef mij maar een gezonde glow!

foundation

foundation tekst

De foundation is verkrijgbaar in 4 verschillende kleuren. De kleur die ik opgestuurd kreeg is de lichtste kleur en die is gelukkig prima voor mij. Nu misschien een tikkeltje licht, maar in de winter zou het perfect zijn. Verder is de foundation budget-proof, ook heel fijn.

Hieronder zie je mijn gezicht zonder foundation:

geenfoundation.jpg

Zoals je ziet heb ik op dit moment wat onzuiverheden en rode plekjes op mijn huid. Eens zien of de foundation die kan bedekken.

Mijn gezicht met de foundation:

foundationhoofd.jpg

Hoe dekt de foundation? Niet volledig, maar voor mijn gevoel aardig. Ik heb best wel wat foundation gebruikt, maar de onzuiverheden zijn hierdoor wel een stuk minder zichtbaar.

Het verdelen van de foundation was helaas niet bepaald zonder moeite. Ik heb het een paar keer opnieuw geprobeerd: één keer met de beautyblender, één keer met een kwast en nog een keer met mijn handen en telkens met hetzelfde resultaat. De foundation vlekt en er ontstaat een kale plek wanneer je er te vaak met je beautyblender of kwast overheen komt. Ook zie ik dat de foundation heel erg bovenop mijn huid ligt in plaats van dat het er als het ware een beetje in ‘smelt’.

Een close-up van mijn huid met de foundation. Het zit er gewoon niet zo mooi op, jammer.

Miss Sporty Precious Shine 3D lipgloss / €2,99
De Precious Shine 3D lipgloss zou, zoals de naam al verklapt, zorgen voor een 3D effect. Je lippen zullen er dus voller door lijken, wie wil dat nou niet? De lipgloss past door de glans ook perfect bij een glowy zomerse look. In de zomer draag ik mijn haren vaak vast, waardoor ik dus lekker lipgloss kan dragen zonder dat er steeds haren in blijven plakken 🙂

gloss dicht.jpg

gloss open.jpg

De kleur die ik heb ontvangen heet 300 Precious Coral. Een subtiele koraalachtige kleur. Op mijn lippen ziet de kleur er heel natuurlijk en lekker zomers uit.

lipgloss swatch.jpg

De gloss plakt eigenlijk bijna niet en voelt niet vervelend aan op mijn lippen. Ik kan niet zeggen dat het mijn lippen echt veel voller laat ogen, maar dankzij de glans krijg je wel een beetje dat beloofde 3D effect. Toch vind ik dat eigenlijk alle lipglosses dat doen, maar het staat natuurlijk leuk op de verpakking. De gloss ruikt een beetje vanille-achtig, ook wel fijn.
Ondanks dat ik eigenlijk nooit lipgloss draag, denk ik dat ik deze wel vaker ga gebruiken.

 

Miss Sporty Matte Studio Colour Mono Eyeshadow / €1,99
Met matte oogschaduw ga je niet snel de mist in, ze passen bijna overal bij en je kunt er zowel subtiele als wat opvallendere looks mee maken.

oogschaduwdicht

oogschaduw open

De oogschaduwkleuren die ik ontving zijn heel natuurlijke kleurtjes. Ze passen echt perfect bij elkaar, waardoor een look snel gemaakt is.

oogschaduw 3d.jpg

Het patroon van de oogschaduw lijkt haast 3D! Ze doen me een beetje denken aan discoballen.

oogschaduw swatch


123 Chocolate – 124 Sentimental – 125 Nude

Bij de swatches merkte ik dat ik wel wat moeite moest doen om er echt zichtbare kleur uit te halen. De bruine kleur is wat donkerder en daardoor ook beter zichtbaar, de lichte kleuren zijn wat minder gepigmenteerd.
Toch is de oogschaduw erg mooi als je gaat voor een wat subtielere of natuurlijke look.

Hieronder zie je de look die ik gecreëerd heb met de matte oogschaduwkleuren en de lipgloss van Miss Sporty. Verder draag ik hier mijn eigen foundation, Catrice Professional Contouring Palette en de Max Factor 2000 Calorie mascara.

hoofd3

hoofd 5

Behalve de foundation vind ik de producten erg fijn en de verhouding van de kwaliteit en prijs zijn prima. De oogschaduw en lipgloss zijn lekker draagbaar en subtiel. Ik ben overtuigd!

Houd jij ook van glowy make-up of ga je liever voor een matte look?

2 gedachten over “Getest: glowy make-up van Miss Sporty

Geef een reactie

