Personal·Weekoverzicht 2017

Mijn weekoverzicht 18

Afgelopen week vierde ik mijn verjaardag nog een keertje, maar dan met wat lieve vriendinnen. Een paar dagen later was mijn moeder jarig, weer een dag later had ik een feestje van een vriendin en de dag daarna vierde de vriend van mijn zusje zijn verjaardag. Een drukke, maar gezellige week dus!


Maandag gingen mijn ouders een paar nachtjes naar een hotel in Limburg. Voor mij betekende dat tijd voor een feestje! Ik nodigde wat vriendinnen uit om ’s avonds gezellig in de tuin bij de openhaard te zitten en marshmallows te braden. Ik maakte dezelfde witte chocoladetaart die ik ook op mijn verjaardag maakte, heerlijk is die!

Van een vriendin kreeg ik een telefoonhoesje die ze zelf heeft bedrukt met een tekening van mij, zo gaaf! 

Dinsdag was ik moe van het feest en keek ik seizoen 5 van New Girl in één keer af.

Donderdag liep ik samen met de hardloopgroep van ons dorp bijna 5 kilometer. Ons doel is om in augustus de 5 kilometer te halen, dat hebben we al bijna gehaald dus 🙂

Vrijdag was mama jarig. ‘S ochtends reviewde ik make-up van Miss Sporty, die heb ik lekker de hele dag laten zitten! De review kun je hier lezen.

Wij houden altijd super veel taart over na een verjaardag, wat inhoudt dat we de volgende twee dagen nóg op taart leven. Geen problemen mee! Mijn stukje taart ziet er niet meer zo mooi uit, omdat ik al begonnen was met eten. Oeps.

Zaterdag had ik een feestje van een vriendin die ik al een hele tijd niet gezien had, omdat ze werk heeft in Parijs. Gelukkig was het weer super gezellig, precies zoals het altijd was.

In de tuin was een soort grote overkapping met een bar. Ik was echt verliefd op de inrichting, zo leuk 🙂

‘S avonds bleven we eten en kregen we deze heerlijke zelfgemaakte avocado/pesto salade met pittige salsa en Italiaans stokbrood.

Na het eten fietste ik samen met een vriendin terug naar huis. Onderweg maakten we foto’s van deze wolken, die er later voor zorgden dat we helemaal doorweekt thuis kwamen.

Eenmaal thuis trok ik snel mijn pyjama aan en kroop ik met een groot glas thee en een boek op de bank. 

De volgende dag stond ik vroeg op voor de hardlooptraining. Meteen daarna gingen we met het hele gezin naar de verjaardag van de vriend van mijn zusje. Voorlopig heb ik wel even genoeg feestjes gehad! 

Hoe was jouw week?

Een gedachte over “Mijn weekoverzicht 18

Geef een reactie

