Personal·Weekoverzicht 2017

Weekoverzicht 19 – een natuurgebied en kamperen in Duitsland

Ik heb een heerlijke week achter de rug. Ik ben lekker uiteten geweest met vriendinnen, naar de bios geweest en nu zit ik op de camping in Duitsland met heerlijk weer.

Mijn week begon geweldig, namelijk met all you can eat sushi! Samen met drie vriendinnen heb ik de traditie om met Valentijnsdag sushi te eten bij ons favoriete sushirestaurant. Sinds vorig jaar heeft één van de meiden werk in Parijs, dus kon ze er niet bij zijn. Vorige week kreeg ze vakantie en konden we dus toch nog gezellig met z’n viertjes sushi eten 🙂

Dinsdag één van mijn favo ontbijtjes: crackers met pindakaas (of kaas) en sesamzaadjes.

Woensdag ging ik met Niels naar het Meerstalblok, een natuurgebied bij ons in de buurt, om een wandeling te maken. Het weer was perfect: lekker warm maar niet té.


In de verte hadden we al koeien zien lopen, maar na een tijdje was er ook een groepje koeien die onze weg blokkeerden. Er waren ook kalfjes bij, super lief, maar we zijn toch maar met een grote boog om de bange mama’s gelopen.

Het gras rondom het water leek haast chemisch groen. Het deed me een beetje denken aan foto’s die ik heb gezien van IJsland.

Mijn pony, die ik voor de zomer aan heb laten groeien, kan ik inmiddels al geen pony meer noemen. Vrijdag had ik een bioscoopdate met Lotte en omdat we zaterdag op vakantie gingen, wilde ik voor de bios nog snel eventjes naar de kapper om mijn puntjes te laten knippen. Ik had de boel ruim gepland, maar was uiteindelijk nog nét optijd bij de bioscoop. De kapster heeft er namelijk een uur en drie kwartier over had gedaan om mijn puntjes te knippen, haha!

Zaterdag vertrokken we naar het Duitse Barntrup, een stadje in een mooi heuvelachtig gebied. 

Zondag verkenden we de omgeving en maakten we een mooie wandeltocht. Meer foto’s van onze hike kun je zien in dit artikel.

We zijn hier nog tot zaterdag, dus je kunt nog heel veel meer foto’s verwachten op mijn blog 🙂

Geef een reactie

