Personal·Weekoverzicht 2017

Weekoverzicht 20 – vakantiefoto’s en terug naar huis

Afgelopen week zaten we nog op de camping in Barntrup, een erg mooi plekje in Duitsland. Wat ik elke dag gedaan heb tijdens mijn vakantie kun je lezen in mijn vorige artikelen 🙂



Maandag maakten we een uitstapje naar Detmold, een stad in de buurt van onze camping. Daar bekeken we de ‘externsteine’, gigantische rotsen waar je via een trappetje bovenop kon komen. Langs de rotsen liepen mooie wandelroutes, waarvan we er één hebben gelopen. Daarna reden we door naar het centrum om nog eventjes te shoppen.


Omdat het dinsdag steeds maar regende, besloten we lekker op de camping te blijven. Woensdag gingen we naar Hamelen, echt een prachtige stad!

Daarna maakten we een wandeling rondom een waterval in de buurt van Hamelen.


Het valt me nu pas op hoe actief onze vakantie eigenlijk was, vrijdag hebben we namelijk alwéér gewandeld, haha!

Deze kat zat de hele vakantie in onze tent, super lief! Ze is waarschijnlijk een zwerfkat, maar stiekem hoop ik dat haar baasjes gewoon even op vakantie waren.

Zaterdagochtend gingen we terug naar huis. Precies op het moment dat we de tent aan het afbreken waren, begon het keihard te plenzen. Uiteindelijk kregen we alles in de auto en toen we ’s middags thuis aankwamen scheen de zon!

Zondagochtend heb ik weer hardgelopen met de loopgroep van ons dorp. Het ging super makkelijk, omdat ik tijdens de vakantie ook heb hardgelopen in de bergen. Onder het lopen zag ik dat er babyhertjes waren in het parkje, dus toen ik ’s avonds een wandeling maakte met Niels, zijn we er nog een keertje langs gegaan.

En het valt me nu pas op hoe eentonig mijn afgelopen week er eigenlijk uitziet. Ik heb bijna alleen maar gewandeld, haha!

Dit was dan mijn eentonige (maar wel leuke én actieve) week. Nu ben ik onderweg naar de tandarts met Niels. Zijn week was iets minder prettig, want hij heeft de hele vakantie last van kiespijn gehad.

Hoe was jouw week?

Een gedachte over “Weekoverzicht 20 – vakantiefoto’s en terug naar huis

Geef een reactie

